درد دل با آقا امام زمان (عج)

درد دل با آقا امام زمان (عج)

السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

اقاجون چه می شد از نزدیک بااین چشما گناهکارم  ترا می دیدم  ،اقا چون چقدر بده که همه را ببینم ولی تورا نبینم

اقا جون ندین ساله یا مهدی ادرکنی می گم اما جوابی نمی شنوم اقا جونم کی لیاقت دیدنت یا جواب سلام میشنوم

اقا جون اگر لحظه مردنم بالای سرم نیایی من چکارکنم  اقا چون اگر شب اول قبر به فریادم نرسی چه خاکی برسرم بریزم

اقا چون شب اول فبر اگر بگویی من امام تونیستم چکارکنم اقا چون من که جز شما ائمه اطهار چهارده معصوم که پیش خداوند تبارک وتعالی شفاعتم کنید کسی دیگه را ندارم

اگر شفاعتم نکنید چکارکنم  اقا جون ترا به مادرت زهرا (س) قسم می دهم به فریادم برس جز یاران واقعیت قرار بده و لحظه مرگم وشب اول قبر به فریادم برس اقا جون  درسته با گناهانم وندامتکاری تورا اذیت کردم دلت مهربانت را شکستم نگاه به گناهان من بیچاره نکن نگاه به بخشندگی ومهربانی خداوند بخشنده مهربان بکن وشفاعتم کن وبه من فلک زده رحم کن وشفیعم در هر دو عالم شو  اقا جون الغوث الغوث الغوث ادرکنی ادرکنی ادرکنی



بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : احمد فاریابی
تاریخ : جمعه 6 دی 1392
مطالب مرتبط با این پست